Megawatt-ladning med 1 MW eller sågar helt op til 1,5 MW (1.500 kW) er ’the missing link’, som for alvor vil bane vejen for at rulle elektriske lastbiler ud i stort antal på langdistance-transporter over hele Danmark og det europæiske kontinent.
Sådan har det lydt i et par år – og det er som sådan også rigtigt, lyder det fra Patrick Plötz, en af E...
Mega-forventninger til ny teknologi, men...: Kun få har brug for det
Megawatt-ladning skal være den store gamechanger for elektriske lastbiler - men kun de færreste kommer til at bruge det
Megawatt-ladning med op til 1.000 kW giver nye perspektiver i fjerntransport - selvom behovet for de fleste lastbiler til daglig vil være begrænset. Foto: Daimler Truck
Få adgang til hele artiklen
- nemt og hurtigt
Prøveabonnement
Opret prøveabonnement
Opret nu
- Ingen kortoplysninger
- Ingen binding
Køb abonnement
Vælg mellem vores abonnementer til Lastbil Magasinet, og find det, der passer dig og/eller dit firma
Se abonnementer