23948sdkhjf

Continental får ny marketingchef og salgschef

Continental har fået en ny marketingchef i Danmark, nemlig Casper Neumann Svanemose. Efter forfremmelsen fra Marketing Communication Specialist til Marketing Manager vil han fortsætte og videreudvikle det strategiske samarbejde med influencere, nye kanaler og B2B2C-markedsføring, lyder det fra Continental Dæk Danmark.

Hans forgænger, Claus Larsen, er internt rykket over på posten som salgschef.

- Efter en åben søgeproces med mange dygtige kandidater valgte vi at rekruttere internt til begge stillinger. Det viser i øvrigt hvor stærke profiler, vi har i den danske organisation. Casper har de relevante kompetencer og den helt rigtige indstilling til at kunne yde et stærkt bidrag til at styrke vores position yderligere på det danske marked, siger adm. direktør Georg Nielsen fra Continental Dæk Danmark.

Casper N. Svanemose har været hos Continental i tre år og ser frem til den kreative udfordring, der ligger i at skabe interesse for et produkt, som folk bruger hver dag, men sjældent tænker over.

- Vi skal hele tiden vurdere, optimere og holde øje med nye kanaler og muligheder. Og så skal vi styrke forståelsen af, at sikkerhed starter med dækket og udvikle de stærke historier til formater, som passer til de forskellige kanaler og målgrupper, siger Casper N. Svanemose.

Kommenter artiklen
Job i fokus
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.094