Pop-up
Hvad er en pop-up?
En pop-up er et lille vindue, der vises et vilkårligt sted på hjemmesiden, typisk nederst til højre. Den dukker både op på tablet, telefon og computer, som vist på eksemplet ovenfor.
Pop-up annoncering er den sikre måde at blive set på, fordi de besøgende på hjemmesiden skal tage et aktivt valg om enten at klikke på videre ind på pop-up’en eller lukke den ned.
Dine muligheder med pop-up:
- Du kan vælge mellem en periode på 3 til 14 dage.
- Eksponeringer på Transport Tidende eller Lastbil Magasinet - eller begge.
- Indsæt link til din hjemmeside eller pdf.
- Tilføj en youtubevideo, som eksemplificeret i pop-up’en herinde.
- Vælg geografisk fokus
…Og meget mere
Trin-for-trin til pop-up:
Trin 1: Vælg hjemmeside
Du kan vælge mellem at få din pop-up på Lastbilmagasinet.dk eller Transporttidende.com – eller begge.
Trin 2: Send dit pop-up materiale
1. En billede-fil på min. 300px * 300px eller send et link til en youtube-video – så laver vi pop-up’en.
2. Pop-up’en er responsiv. Det vil sige, at din pop-up kan være rektangulær, rund, kvadratisk osv. og modtages i forskellige str. fra 300 px og op efter.
Trin 3: Evaluering
Du modtager en evaluering og statistik senest en uge efter din annoncering er afsluttet.
Det er ligetil – Kontakt Camilla Krogh eller Henrik Kristensen på 70 250 350
Eksempel: Pop-up for MAN
MANs kampagne, ”Den nye lastbilgeneration – Simply My Truck”, fik sin debut på vores nye pop-up tiltag.
Pop-up annoncen blev vist på computer- og mobilversion på begge nyhedsmedier, Transport Tidende og Lastbil Magasinet.
Betingelserne for visning var, at brugeren maks så pop-up’en 5 gange. Efterfølgende modtog MAN en evaluering, som viste antal visninger og klik til MANs landingsside.
Over en periode på 14 dage blev resultatet:
84.524 visning
1.150 klik til MANs landingsside.