Kære abonnenter
Pr. 1/1 2020 har vi valgt, at Vognmandens Fagblad kommer til at høre ind under Lastbil Magasinet. Baggrunden er, at vi fremover i stedet lægger øget fokus på digitalisering af vores medier, og at de to magasiner i forvejen overlapper hinanden indholdsmæssigt og til dels også læsermæssigt.
Ændringen vil bl.a. komme til udtryk ved, at Lastbil Magasinet vil sætte ekstra fokus på arbejdsgiver-relaterede emner, som i mange år har været et af kendetegnene ved Vognmandens Fagblad.
Digitalt vil du stadig kunne finde de artikler og emner, som har været berørt på Vognmandens Fagblads hjemmeside i årenes løb. Fremover vil de indgå som en del af nyhedsarkivet på lastbilmagasinet.dk, og nye artikler med relevans for vognmanden som arbejdsgiver, vil også fremover blive publiceret her.
Den resterende del af dit abonnement på Vognmandens Fagblad vil blive konverteret til Lastbil Magasinet.
Skulle du i stedet ønske dig Transport-Tidende, så skriv en mail til lene@dtmedier.dk eller ring til os på tlf. 70 250 350.
Ønsker du at fortsætte abonnementet på Transport-Tidende, når det oprindelige abonnement på Vognmandens Fagblad udløber, bliver det lidt dyrere, da det udkommer 23 gange årligt mod Vognmandens Fagblads 12 gange om året.
Til dig, som har abonnement på de låste nyheder på Vognmandens Fagblads hjemmeside, vil du få adgang til Lastbil Magasinets hjemmesides låste nyheder, indtil dit abonnement skal fornyes, hvorefter du vil blive tilbudt at fortsætte som online abonnent på normale vilkår på lastbilmagasinet.dk.
Med venlig hilsen/ Best Regards
Jeanette Routhe
Ejerleder/CEO
Danske Transport Medier ApS
Artiklen er en del af temaet Vognmænd.