23948sdkhjf

Opdag de dårlige betalere inden første tur

DTL lancerer nyt medlemstilbud i samarbejde med Experian.
Det hænder, at nye kunder overrasker vognmanden negativt, når opgaven er udført, og regningen er sendt.

Udgiften til kunder med tomme lommer – eller totalt mangel på lyst til at betale regningen – er årsagen til, at DTL – Danske Vognmænd netop har trykket på startknappen til et nyt medlemstilbud i samarbejde med kredit- og analysebureauet Experia...
Få adgang til hele artiklen
- nemt og hurtigt
Prøveabonnement
Opret prøveabonnement

  • Ingen kortoplysninger
  • Ingen binding
Opret nu
Køb abonnement
Vælg mellem vores abonnementer til Lastbil Magasinet, og find det, der passer dig og/eller dit firma
Se abonnementer
Job i fokus
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.64