23948sdkhjf

Uno-X Erhverv skifter navn

Vognmænd og chauffører vil snart se nye farver og nyt logo på truckanlæg langs vejene i hele landet. Uno-X Erhverv skifter nemlig den 14. november navn til YX Erhverv. Navneskiftet markerer samtidig nye ambitioner.

»Vi gør dette, fordi vi har store ambitioner og tænker langsigtet. YX Erhverv handler om mennesker, den gode kundeoplevelse og om at tilpasse løsningerne til vores kunder. Og kun ved at være helt tæt på dem, kan vi finde de bedste løsninger. Vi sætter mennesker forrest i alt, og det er en stor del af vores DNA,« fortæller direktør i YX Erhverv, Claus Gottlieb, i en meddelelse fra selskabet.

»Vi skal være kendt for den bedste kundeoplevelse som olieleverandør til dansk erhvervsliv og transport, og der må der ikke være nogle mislyde eller misforståelser i forhold til et selvbetjent univers for privatbilister som Uno-X repræsenterer. Hos Uno-X er det nemlig privatbilister og effektiv og kundevenlig selvbetjening der er i fokus. YX Erhverv er dedikeret til erhvervslivet og transport. Med vores eget brand og identitet, som ikke deles eller associeres med andre, kan vi nå vores ambitiøse målsætning,« fortsætter han.

Skærpet retning

Strategi og fokus er løbende blevet skærpet. Filosofien er, at man ikke kan være den bedste til alt og derfor må vælge til og fra. Det har man arbejdet med gennem de seneste år, og det har bevirket, at YX Erhverv i dag fremstår tydelig og dedikeret til dansk erhvervsliv og transport.

På den baggrund bliver navneskiftet samtidig en ekstern markering af den skærpede strategiske retning og dedikation mod dansk erhverv og transport, hvor YX Erhverv vil være kendt for den bedste kundeoplevelse, lyder det fra selskabet.

»Dygtige mennesker, der kan tage gode beslutninger, er helt afgørende for vores tilgang og måde at være på. Det er vi kendt for i dag og vil være endnu mere kendt for i morgen. Det handler faktisk meget mere om mennesker end olie. Vi vil gerne med oprigtig interesse i vores kunders hverdag gøre verden til et bedre sted for de kunder, vi servicerer,« fortæller Claus Gottlieb.

Truckanlæggene vil ligge på samme placeringer landet over og vil blot skifte logo og udseende. Dieselkortet kan stadig benyttes på både Uno-X- og Bonus-stationer. Og de medarbejdere, som kunderne og vognmanden normalt taler med, vil fortsat være de samme.

»Den store forskel er ambitionen om den bedste kundeoplevelse i eget brand og identitet, som ikke deles eller associeres med andre. Vi er mere end nogensinde opsatte på, at vores kunder ikke blot skal få det bedste, men også skal forvente det bedste. Vi vil være kendt for den bedste kundeoplevelse. Det er vores ambition og løfte,« fortæller Claus Gottlieb.

Kommenter artiklen
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.117