23948sdkhjf

Scania i ny charmeoffensiv

Scania har haft succes med oplysningskampagnen ’’Jobbet, der aldrig står stille’’. Nu udvides kampagnen for at tiltrække endnu flere kandidater. 

»Tankerne bag ’’Jobbet, der aldrig står stille’’ er at vise Scania, som den attraktive arbejdsplads, den er, for potentielle medarbejdere – men også internt for at understøtte en kultur, hvor man kan udvikle sig inden for organisationen,« fortæller Scanias HR-direktør Janet Fransen. 

Den første del af oplysningskampagnen henvendte sig mest til de helt unge, som skal vælge fremtidig karriere. Den nye del henvender sig mere til de administrative og mere erfarne medarbejdere, som søger nyt job. 

Scania har i kampagnen valgt at gøre brug af tre medarbejdere, som alle har gjort karriere hos Scania. 

»Vi vil appellere til de gode kandidater, ved hjælp af den gode historie, og dem har vi mange af,« fortsætter Janet Fransen.

Kampagnen lægger blandt andet vægt på at fortælle, at Scania tilbyder gode udviklingsmuligheder, god løn, masser af udfordringer, teamspirit og gode kollegaer. 

Den nye oplysningskampagne kører, ligesom den første gjorde, på de sociale medier Facebook, Linkedin, Youtube, Instagram. Alle artikler og historier om de seks medarbejdere ligger på Scanias hjemmeside.

[add:468]

Kommenter artiklen
Job i fokus
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.078