Ny app fra Sawo
Sawo A/S har nu lanceret en Sawo-app til brug for de kunder, der kører rundt ude i fædrelandet og har brug for akut hjælp.
»Vi er overbeviste om, at en meget stor gruppe af vores kunder/chauffører i dag har smartphones og bruger dem i stor stil. Hvorfor så ikke gøre det nemt for dem, når de har brug for at komme i kontakt med os,« spørger adm. direktør Michael Lassen Schmidt fra Sawo.
»Når tidsplanen krakelerer, fordi en hydraulikslange springer, eller et andet akut problem opstår ude i marken, vil vi gerne hjælpe kunden videre så hurtigt som muligt. Kunden skal blot finde app’en på telefonen og trykke på telefonrøret, så sørger telefonens GPS for at registrere, hvilken Sawo-afdeling, der ligger nærmest og ringer op, uden man selv skal bruge tid på at finde ud af, hvilken afdeling man er tæt på og afdelingens telefonnummer. Nemmere kan det ikke blive,« siger Michael Lassen Schmidt.
På sigt skal app’en udvikles med flere funktioner, såsom adgang til kundeside med login, hvor man kan følge med i diverse serviceoplysninger vedr. ens materiel og andre kundevenlige løsninger, oplyser Sawo.
[add:352]
[add:408]