23948sdkhjf

MAN styrker salgsorganisationen

Som et led i MANs salgsstrategi på det danske marked har MAN styrket sin salgsorganisation og taget nye folk ind, oplyser MAN Truck & Bus Danmark.

[pic:18571]Frank Nielsen (40) har tidligere på året overtaget funktionen som national salgschef og har dermed det overordnede ansvar for MAN's samlede salgsaktiviteter i Danmark. Frank Nielsen har en mangeårig erfaring fra lastbilbranchen og har i de seneste år haft en ledende stilling i MAN's salgsafdeling. Frank har sideløbende med karrieren hos MAN taget en lederuddannelse hos MAN Acadamy, som er navnet på MAN's internationale lederudviklingsprogram.

[pic:18572]Nicolai Sperling (43). Ved siden af jobbet som Key Account Manager, med kontakt til landets absolut største lastbilkunder, vil Nicolai Sperling ligeledes varetage opgaven som salgsleder for Region øst, hvilket primært vil sige København og Nordsjælland.

Nicolai har ligeledes gennemført MANs lederuddannelse.

[pic:18573]Peter Lyhr Sørensen (32) er udnævnt til regional salgschef med ansvaret for salget i region Syd- og Sønderjylland. Ved siden af salgsansvaret fortsætter Peter med at betjene egne kunder i Kolding-området.

[pic:18574]Søren Dünnweber (39) blev i sommers ansat som salgskonsulent hos MAN i Padborg. Søren har mange års erfaring fra opbyggerbranchen og kommer til MAN fra SAWO A/S.

[pic:18575]Jørgen Andersen (48) er netop tiltrådt som Key Account Manager, med fokus på salg af lastbiler til større kunder i Jylland. Jørgen har sin base hos MAN i Esbjerg. Jørgen har en lang erfaring af både salg og service af lastbiler og har igennem de seneste år været salgskonsulent for Mercedes.

[add:359]

Kommenter artiklen
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.063