OK: Ny markedschef for transportområdet
Henrik Dehn, 59 år, er netop tiltrådt stillingen som markedschef for transport i Olie- og energiselskabet OK, der i dag er en bredt dækkende energibutik med brændstof, smøremidler, el, naturgas og f.eks. mobiltelefoni på hylderne til private og erhvervslivet.
Ansættelsen er i tråd med OK’s ønske om at være en nøglespiller på fremtidens energimarked, og Henrik varetager i den forbindelse Transportafdelingens udvikling samt udfører den vedtagne vækststrategi hos OK.
Den dækker salg af bl.a. OK Truck Diesel og smøreolie til såvel national som international godstransport, distribution, kollektiv transport, bustransport samt tog og færger.
Henrik Dehn har base på OK’s Køge-kontor, hvor han har fået ansvaret for et team på 14 medarbejdere. Den nye markedschef har næsten 30 års erfaring fra olie- og energibranchen.
Han har arbejdet 20 år hos Q8, og de seneste otte år har han haft ledelsesansvar for salg og marketing hos Shell, hvor han har haft særligt fokus på transportområdet. Henrik Dehn har et stort netværk og bredt kendskab til forholdene i transportbranchen og de udfordringer, som branchen står overfor.
Nu ser han frem til at bringe sin erfaring i spil hos OK og arbejde med at indfri forventningerne såvel eksternt, fra OK’s nuværende og kommende kunder og samarbejdspartnere, samt internt i OK-organisationen sammen med sit nye team.
[add:338]