23948sdkhjf

Kampagne får festival-debut

Trafiksikkerhed i Øjenhøjde deltager for første gang på Langelandsfestivalen, når trafiksikkerhedskampagnen kommer til Langelandsfestivalen nu på lørdag, den 30. juli 2011. Målet er at undervise børn i, hvordan de omgås store lastvogne i trafikken.

Det er partnerne DTL, 3F Transportgruppe, Danske Fragtmænd, Volvo Lastvogne, OK a.m.b.a., Bridgestone og Børneulykkesfonden, der på 9. år besøger de danske folkeskoler og særlige events, som her i forbindelse med Langelandsfestivalen.

Alle børn, der deltager i kampagnen i 2011, vil få reflekser og refleksbånd. Ved arrangementet på Langelandsfestivalen kan børnene også fremstille deres egne refleksbrikker og deltage i en konkurrence med trafikspørgsmål, for hvilket de får et diplom og mulighed for at vinde flotte præmier.

[add:243]

Kommenter artiklen
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.125