Renault Trucks Nordic styrker organisationen
Renault Trucks Nordic har ansat tre nye personer til at styrke ledergruppen:
Ole Nørtoft er ansat som Nordic Network Development Manager. Han er 40 år og har arbejdet i bilbranchen i mange år, blandt andet hos Toyota Danmark A/S, Kjaer Group A/S og som selvstændig konsulent, hvor han senest har foretaget forhandler-udvikling hos en Nissan-forhandler i udlandet.
Ole Nørtoft er ansvarlig for udviklingen af forhandlernettet i hele norden.
Bitten Vesterlund er ansat til Nordic Operational Marketing Manager. Hun er 38 år og har en fortid bl.a i DHL som supervisor samt fra Castrol og Dansk Shell.
Bitten Vesterlund får ansvaret for samtlige marketing-aktiviteter i Norden.
Thomas Jensen er ansat som Nordic Customer Service Manager. Han er 41 år, og har tidligere arbejdet for Mercedes-Benz og Iveco, og vil være ansvarlig for eftermarkedet i Norden.
Thomas Jensen tiltræder først sit job pr. 1. december.
Med denne udbygning af organisationen, er den nordiske ledelse, med adm. dir. Mogens Nielsen i spidsen, komplet, oplyser Renault Trucks.
[add:15]