23948sdkhjf

Renault Trucks Nordic styrker organisationen

Renault Trucks Nordic har ansat tre nye personer til at styrke ledergruppen:

Ole Nørtoft er ansat som Nordic Network Development Manager. Han er 40 år og har arbejdet i bilbranchen i mange år, blandt andet hos Toyota Danmark A/S, Kjaer Group A/S og som selvstændig konsulent, hvor han senest har foretaget forhandler-udvikling hos en Nissan-forhandler i udlandet.

Ole Nørtoft er ansvarlig for udviklingen af forhandlernettet i hele norden.

Bitten Vesterlund er ansat til Nordic Operational Marketing Manager. Hun er 38 år og har en fortid bl.a i DHL som supervisor samt fra Castrol og Dansk Shell.

Bitten Vesterlund får ansvaret for samtlige marketing-aktiviteter i Norden.

Thomas Jensen er ansat som Nordic Customer Service Manager. Han er 41 år, og har tidligere arbejdet for Mercedes-Benz og Iveco, og vil være ansvarlig for eftermarkedet i Norden.

Thomas Jensen tiltræder først sit job pr. 1. december.

Med denne udbygning af organisationen, er den nordiske ledelse, med adm. dir. Mogens Nielsen i spidsen, komplet, oplyser Renault Trucks.

[add:15]

Kommenter artiklen
Job i fokus
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.062