23948sdkhjf

Flere vil have varebilen pakket ind

Hos Sækko Design i Padborg mærker man en stigende efterspørgsel på indpakning af varebiler.

Ifølge driftschef Michael Gadegaard skyldes interessen dels, at indpakningsfolien skåner lakken, dels at kunden kan vælge bilen i en neutral farve og så efterfølgende få folien i den ønskede farve.

»Man må heller ikke glemme effekten i at skille sig ud fra mængden og dermed opnå synlighed,« siger Michael Gadegaard.

Flere virksomheder går skridtet videre og benytter digitale print til indpakning. Det vil sige, at der komponeres et billede sammen med et specifikt budskab, som herefter monteres på hele bilen.

Når der tales indpakning, så er der ingen begrænsninger hverken i størrelse eller idé. Sækko Design har således pakket alt ind, lige fra Mini Cooper’ere til komplette lastvognstræk.[add:121]

Kommenter artiklen
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.081