Ny kampagne for sikkerhed
”Bedre adfærd – bedre indtjening”. Sådan lyder overskriften på en ny trafiksikkerheds-kampagne, som DTL og Volvo arrangerer i samarbejde med SiD.
Der bliver tale om en række aftenmøder, som skal inspirere ledelsen og medarbejderne i vognmandsvirksomheder på mange fronter:
- Vejen til et bedre image for branchen,
- synliggørelse af ledelsens muligheder for overordnet at påvirke adfærden i virksomhederne,
- medarbejdernes muligheder og ansvar for at vise den nødvendige respekt for andre trafikanter og kolleger,
- samt ikke mindst værktøjer, som gør hverdagen mindre stresset og hjælper virksomhederne med overblik og kontinuitet.
Det første aftenmøde finder sted den 15. september hos O. Sommer A/S i Taastrup, og allerede dagen efter går det løs hos Skifter Lastbil A/S i Aabenraa.
Aftenmøderne fortsætter rundt om i landet i september og oktober, indtil der sluttes den 28. oktober hos Bilia A/S i Aalborg.