23948sdkhjf

Ny kampagne for sikkerhed

”Bedre adfærd – bedre indtjening”. Sådan lyder overskriften på en ny trafiksikkerheds-kampagne, som DTL og Volvo arrangerer i samarbejde med SiD.

Der bliver tale om en række aftenmøder, som skal inspirere ledelsen og medarbejderne i vognmandsvirksomheder på mange fronter:

- Vejen til et bedre image for branchen,

- synliggørelse af ledelsens muligheder for overordnet at påvirke adfærden i virksomhederne,

- medarbejdernes muligheder og ansvar for at vise den nødvendige respekt for andre trafikanter og kolleger,

- samt ikke mindst værktøjer, som gør hverdagen mindre stresset og hjælper virksomhederne med overblik og kontinuitet.

Det første aftenmøde finder sted den 15. september hos O. Sommer A/S i Taastrup, og allerede dagen efter går det løs hos Skifter Lastbil A/S i Aabenraa.

Aftenmøderne fortsætter rundt om i landet i september og oktober, indtil der sluttes den 28. oktober hos Bilia A/S i Aalborg.

Kommenter artiklen
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.063