23948sdkhjf

TDC Mobil: Vognmand har ikke krav på erstatning

Vognmand Bjarne Jensen, der måtte vente et halvt år på sin telefonregning, skal selv tage initiativet, hvis han vil have erstatning.
»Vores jurister har kigget på sagen med vognmand Bjarne Jensen, og ifølge deres vurdering har han hverken krav på erstatning eller kompensation.«

Det siger kundeservicedirektør Peter Lanng Nielsen fra TDC Mobil vedrørende sagen om vognmand Bjarne Jensen, Lejrskov, som vi omtalte her på siden i sidste uge. Hans problem er, at han siden oktober i f...
Vil du have det hele med?
Prøv 30 dage for 0 kr.
Ingen binding eller kortoplysninger påkrævet.
Prøv nu
Køb et abonnement
Udforsk vores abonnementer, og vælg den løsning, der matcher dine behov.
Vælg dit abonnement
Job i fokus
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.109