23948sdkhjf

YX Truck kører stærkt fra start

Godt 100 dage efter navneskiftet er knap 100 tankstationer trukket i nyt arbejdstøj.

- Vi vil være kendt for den bedste kundeoplevelse, og jeg er faktisk stolt over vores ejer Reitan Gruppens vision om at være den mest værdidrevne virksomhed. Det er denne vision, der er vores tilgang til opgaven. Heri ligger Reitan Gruppens udpræget positive menneskesyn.

- Vi tror på det bedste i mennesket, fordi vi på den måde tror, at den enkelte kan skabe størst værdi. Dernæst organiserer vi vores serviceapparat med kortest mulig afstand mellem kunderne og de kolleger, der træffer beslutninger hos YX Truck. Når vi, på det grundlag, opbygger unikke kundeoplevelser, hvor vores beslutninger hjælper kunderne positivt på vej, tror vi også, at kunderne finder vej til YX Truck.

Claus Gottlieb, direktør hos YX Erhverv, konstaterer, at YX Truck (tidligere Uno-X Truck) er godt på vej til at rulle olieselskabets nye forstærkede profil ud til den professionelle transportbranche.

De aktører der dagligt tanker lastbiler op på landets største truckdiesel-netværk - YX Trucks næsten 100 stationer, der fortsat ser frem til flere af slagsen landet over.

Engageret proces

- I mine godt 25 år i energi- og servicebranchen er denne tid den mest spændende. YX Truck er i gang med en meget engageret, kunderettet og organisatorisk proces, der helt enkelt bygger på godt købmandskab. Alle de gange hvor jeg har holdt møder med Odd Reitan, Reitan Gruppens grundlægger, har han gentaget, at kunderne kører videre, hvis der ikke er varer på hylderne. Derfor skal vores kunder have en GOD oplevelse, HVER gang de besøger os. 24 - 7, 365 dage om året.

Bedste kundeservice

YX Trucks direktør Claus Gottlieb sætter dermed en tyk streg under, at alle kolleger hos YX Truck fokuserer på at levere branchens bedste kundeservice – i tæt samspil med netværket bestående af de knap 100 YX Truck stationer.

- Vi skal have godt fat på alle elementer, der sammen skaber den bedste kundeservice. Har kunderne eksempelvis ringet på det forkerte nummer – hvor har de så nummeret fra? Er der noget, som vi kan gøre bedre, så kunden får den rigtige medarbejder i røret næste gang, tilføjer Claus Gottlieb.

Stationer analyseres

YX Truck drejede startnøglen til navneskiftet i midten af november sidste år. Frem til april / maj iklædes de sidste truckdieselstationer YX Trucks nye logo. Og samtidigt analyseres samtlige stationer – bl.a. med henblik på en optimal placering af pumper og AdBlue-tanke.

Artiklen er en del af temaet Vognmænd.

Kommenter artiklen
Job i fokus
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.109