Debat

10. oktober 2018 - 14:50

App linkNu på Google Play

- Giv den gas, Henning

10. oktober 2018 - 14:50

Af Redaktionen |

DEBATINDLÆG:

 

Klampning er et effektivt middel, såfremt det indbefatter hele køretøjet inklusive last, ellers har det begrænset eller ingen værdi.

Jeg formoder, at når man tilbageholder et skib grundet ulovlige forhold, så tages der ikke hensyn til lasten. Det samme bør gælde her. Hvis vi vil meget af det til livs, der foregår, er vi nødsaget til at "straffe" lasten også, ellers kommer vi ikke videre.

 

Jeg så da gerne, at en bil, der tages mandag for Adblue- eller anden svindel, den sendes til synshal. Der kan den så passende undersøges ordentligt tirsdag, og så kan rapporten blive godkendt og bøde udskrevet onsdag eller torsdag. Det ville nok give lidt stof til eftertanke, og lasten skal selvfølgelig være med hele vejen i forløbet.

Jeg mener ikke, man skal skelne mellem trækker/trailer/last. Det er et samlet vogntog, og det man skal forholde sig til.

 

Så Henning Hyllested og andre gode mennesker, der gerne vil fremme det danske transporterhverv, skabe fair betingelser og overholdelse af regler, giv I den bare gas, I har min fulde opbakning.

 

Jens-Ole Larsen
Dalsvinget 22
4200 Slagelse

Læst i alt:

3509 gange

Læses i øjeblikket af:

1

Til forsiden

Giv os din kommentar på ovenstående artikel:

Denne artikel er låst. Ønsker du adgang til låste artikler klik her for at købe et abonnement

 

Indtast dit brugernavn og adgangskode

Kundeservice

Danske Transport Medier APS
Christiansmindevej 12D
8660 Skanderborg
Tlf: +45 70 250 350
CVR: 19999181

Via mail

 

redaktionen@lastbilmagasinet.dk

Afstemning

{%binding poll.title%}

{%Binding option.title%} - {%if option.number_of_votes%}{%binding (option.number_of_votes * 100.0 / totalVotes).ToInt%}%{%else%}0%{%endif%}

{%binding totalVotes%} stemmer i alt

Tidligere afstemninger