23948sdkhjf

- Man tager sig til hovedet

Debatindlæg:

Jeg forstår heller ikke det med de 10 cm. Entreprenørbilerne kan da ikke køre lovligt af den grund. Selv boogiebilerne er på større dæk end os andre, som forsøger at holde højden nede. Nu om dage er en standardtrailer bygget til en skammelhøjde på 110 cm.

90 procent procent af os, der ikke kører jord og grus, ligger på en skammelhøjde mellem 115-120 cm. Man skulle så mene, at vi kan holde højden indenfor lovens rammer. Men kære venner, det her er transportbranchen. Lur mig, om ikke der fluks bliver bygget nogle endnu højere trailere, så man kan udnytte marginalerne, også politiets, som jo har en tolerance, så man med 4,05 meter i højden ikke bliver tvunget til at koble fra på stedet.

Ydermere har jeg ved selvsyn og måling oplevet landevejsbiler, leveret med en skammelhøjde på 1,25 m. Bare for at spare på opbygningen.

Ja, man tager sig jævnligt til hovedet i denne tid.

PS. Og hvad med broerne? De bliver jo ikke højere, fordi bilerne bliver det.

Yderholm Godstransport
Ahornvej 1c
4632
Bjæverskov

Kommenter artiklen
Job i fokus
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.112