23948sdkhjf

Digitale kørselsrapporter kan lette hverdagen

Det Horsens-baserede firma myPallet International ApS har lanceret et nyt digitalt system til kørselsrapporter. Målet er at lette hverdagen for chauffører og vognmænd.

Med kørselsrapporten kan chaufføren foretage digital registrering af start/stop, ankomst/afgang, ventetid og pauser. Hver transaktion dokumenteres af en geo-position og fragtbreve, gods- og vejesedler m.v. kan scannes eller foto dokumenteres undervejs.

Chaufføren åbner ved arbejdsdagens begyndelse sin myPallet-app og starter dagens tur med registrering af trækker/trailer nummer og kilometerstand. Herefter ”swiper” chaufføren sig igennem dagens ankomst/afgange ved respektive kunder, alt imens tidspunkter og geo-positioner registreres automatisk ved hvert swipe.

Alle data opdateres i real-time i myPallets web-portal, som vognmanden kan bruge til omgående at fakturere ventetid, specialleveringer m.v. og i øvrigt at færdiggøre timeregnskabet på daglig basis.

myPallet er hjemhørende i Horsens og tæller 15+ medarbejdere på kontorer i København, Gøteborg og Hamborg og er netop honoreret Børsen Gazelle 2022.

Kommenter artiklen
Job i fokus
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.078