23948sdkhjf

Online advertorial

En online advertorial kaldes også for en sponsoreret artikel.

En sponsoreret artikel er din mulighed for at lave en god artikel om dine produkter, dine services, en kampagne eller noget helt andet. Det er en effektiv måde at fortælle læseren om, hvad du kan tilbyde, eller hvilket behov du imødekommer for læseren.

Sponsoreret artikler er effektive, fordi de er fremhævet på vores nyhedsmediers hjemmesider, og dermed fremstår de og har udseende som en almindelig artikel - velvidende, at de er sponsoreret.

Med en fængende overskrift og indhold, som viser læseren vejen videre til din hjemmeside, er det en ideel måde at få besøgende til din hjemmeside.

Hvordan får jeg besøgende til min hjemmeside med en online advertorial?

Step 1:

Skriv en fængende overskrift, som viser hvilket behov, du imødekommer hos læseren.

  1. Her er 5 foreslag til starten på din overskrift:

    Sådan får du…

  2. Undgå…

  3. Stop med…

  4. Vidste du, at…

  5. Derfor skal du…

Step 2:

Fortæl læseren, hvilket behov du kan imødekomme, hvad enten læseren er klar over sit behov eller ikke kender til det.

Læg vægt på de fordele din kampagne, service eller produkt har. Hvis du har citater eller anmeldelser, vil det også være en fordel, da læseres kan se, at andre har haft gavn af dit tilbud.

Step 3:

Vedhæft et billede, som afspejler dit budskab, så læseren kan se, hvad han/hun går ind til.

De mest attraktive billeder indeholder farvekontraster, mennesker, dyr, mad eller lign.

Det er så let

Det eneste du skal sende, er en tekst og et billede.

Camilla Krogh og Henrik Kristensen står klar til at guide dig og give dig et knivskarp tilbud.

Kontakt os på 70 250 350

Kommenter artiklen
Job i fokus
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.078