23948sdkhjf

Møder kunderne på farten

Når OK siger, at man møder kunderne i øjenhøjde, mener man det helt bogstaveligt. OK's transportteam har nemlig besøgt udvalgte OK Truck Diesel-stationer i løbet af foråret for at hilse på chaufførerne og byde dem på en kop kaffe og et rundstykke.

En række dage i løbet af foråret har kunder på udvalgte OK Truck Diesel-stationer mødt medarbejdere fra OK's transportafdeling, når de har tanket. Der er blevet serveret kaffe og rundstykker og taget gode snakke.

»Det har stor værdi for os at komme ud og møde vores kunder ansigt til ansigt,« siger Anders Tønneskov Kaimer, som er salgskonsulent hos energiselskabet OK, og fortsætter:

»Vi får en uforpligtende snak med kunderne om, hvordan de oplever vores stationer, services og løsninger. Er der noget, som ikke fungerer? Har kunderne gode idéer til nye løsninger? Det er vigtigt for os at høre, hvad de tænker.«

»Det bedste er, at vi møder kunderne, hvor de er. Når kunderne ringer ind, har de jo en årsag til at kontakte os, og når den forespørgsel er løst, er det som regel hurtigt videre. På stationerne mødes vi i mere uformelle rammer, mens de tanker, og det bliver en anden snak end i telefonen. Det er med til at styrke relationen til vores kunder,« siger Anders Tønneskov Kaimer.

Får noget med hjem

»Vi får nogle gode input med hjem og endnu bedre føling med, hvad der betyder noget i det daglige for vores kunder. Det kan være, at de savner en AdBlue-stander på en af vores stationer, eller har andre ønsker. Det er fedt, at kunderne kommer med forslag til udvikling, for på den måde kan vi fortsætte vores arbejde med at skabe kundetilpassede løsninger,« siger Anders Tønneskov Kaimer.

»Kunderne er især glade for vores 24-7 vagtordning og vores SMS-løsning. I det hele taget er det rigtig positivt at møde vores kunder, derfor kan vi sagtens finde på at gentage de aktiviteter fremover,« siger han til slut.

Kommenter artiklen
Job i fokus
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.096