Det hænder, at nye kunder overrasker vognmanden negativt, når opgaven er udført, og regningen er sendt.
Udgiften til kunder med tomme lommer – eller totalt mangel på lyst til at betale regningen – er årsagen til, at DTL – Danske Vognmænd netop har trykket på startknappen til et nyt medlemstilbud i samarbejde med kredit- og analysebureauet Experia...
Opdag de dårlige betalere inden første tur
DTL lancerer nyt medlemstilbud i samarbejde med Experian.
2
Billeder
Potentielle og måske nuværende kunder med tomme lommer er genstand for stor opmærksomhed fra DTL's nye medlemstilbud.
Få adgang til hele artiklen
- nemt og hurtigt
Prøveabonnement
Opret prøveabonnement
Opret nu
- Ingen kortoplysninger
- Ingen binding
Køb abonnement
Vælg mellem vores abonnementer til Lastbil Magasinet, og find det, der passer dig og/eller dit firma
Se abonnementer