23948sdkhjf

Scania-service runder milepæl

Scanias servicekoncept "Skræddersyet Service" er blevet en succes hos danske vognmænd.

Konceptet har eksisteret i seks måneder, og aftale nr. 1.000 er netop blevet underskrevet af Edelskov’s Transport.

En skræddersyet serviceaftale betyder nemlig, at lastbilen bliver vedligeholdt, som den bør. Service er optimeret til lastbilens kørselsmønster og behov, og når serviceaftalen udløber, har kunden en lastbil med høj gensalgsværdi, der er opdateret med den seneste software, og som er serviceret efter alle fabrikkens forskrifter på et autoriseret værksted, lyder det fra servicesalgschef Poul Egtved.

Edelskov’s Transport & Spedition ApS i Padborg, som har 10 Scania-lastbiler i sin flåde og transporterer både fødevarer og industrigods.

»Vi har testet konceptet i et par måneder nu, og det fungerer rigtigt godt for os,« fortæller adm. direktør Heino Edelskov.

»Vi behøver ikke selv tænke på, hvornår lastbilerne skal til service. Vores lokale Scania-værksted ringer til os ca. 20 dage, før service er påkrævet, og tilbyder os en værkstedstid, som passer ind i vores planer. Det er nemt og holder vores lastbiler godt kørende,« siger Heino Edelskov.

Artiklen er en del af temaet Nye lastbiler.

Kommenter artiklen
Job i fokus
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.206