23948sdkhjf

Liqui Moly vinder kåringer

I alt 7,2 millioner tyske læsere af motorblade blev bedt om at vælge det bedste oliemærke. Svaret var det samme hos både Auto Bild, Auto Motor und Sport, Auto Zeitung og Motor Klassik: Liqui Moly.

For Auto Motor und Sports og Auto Zeitungs vedkommende er det ottende år i træk, at Liqui Moly vælges til bedste oliemærke. For Auto Bild og Motor Klassik er det syvende år i træk.

»De gode resultater i læserafstemningerne er så vigtige for os, fordi det er demokratiske valg og et ærligt billede på stemningen,« siger Ernst Prost, direktør for olie- og additivspecialisten.

Liqui Moly investerer hvert år millioner i forskning og udvikling. I 2017 5,3 mio. euro.

»Vi arbejder tæt sammen med verdens bilproducenter og kan derfor tilbyde vores kunder olier med de relevante frigivelser. Hos os får kunderne smøremidler til både veteranbiler og biler med den nyeste motorteknologi. Og uanset hvilken type smøremiddel, det drejer sig om, gennemgår de alle de samme krævende kontrolprocesser. På den måde sikrer vi permanent ensartet produktkvalitet på højeste niveau,« siger udviklingschef David Kaiser.

Kommenter artiklen
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.078