23948sdkhjf

Synlig og selvkørende

Thisted-vognmand stikker snuden frem.

I forbindelse med DTL - Danske vognmænds generalforsamling er Thisted Kloakservice kåret som Årets Transportvirksomhed 2017, den 14. vinder siden den årlige kåring fandt sted første gang.

Konkurrencens tema i år var selvkørende vognmænd, der gør en særlig indsats indenfor kommunikation, sociale medier eller it-teknologi, og hvor indsatsen bidrager til synlighed og en klar profil.

Synlighed og sammenhæng

Hos Thisted Kloakservice - hvor vognparken består af fem slamsugere og to tv-inspektionsbiler - er profilering, synlighed og genkendelse en integreret del af måden at tænke forretning. Den grønne farve i firmalogoet kører igen på lastbilerne, på de ansattes arbejdstøj, ligesom farven optræder på virksomhedens hjemme- og Facebook-side.

Thisted-virksomheden satser stadig mere på digital kommunikation, og ambitionen er at frigøre endnu flere midler fra traditionel annoncering til at skabe digital synlighed.

På Facebook arbejder Thisted Kloakservice med billeder, der giver indblik i nogle af de mere særlige opgaver, som man møder, med henblik på at kommunikere med nuværende og potentielle kunder.

Effekten ses i at, der via Facebook kommer kundehenvendelser fra hele Jylland, og det anslås, at 20 til 25 procent af kunderne kommer via firmaets digitale kommunikation. Senest er Falck Danmark landet som kunde med en specialordre.

Hedehusene og Brædstrup

De to øvrige virksomheder i finalen var Vognmand Anders Larsen, Hedehusene, og Brædstrup Vognmandsforretning. De fik hver et gavekort på 5.000 kr. til et arrangement, en begivenhed, en oplevelse eller en ting, der kommer alle i virksomheden til gode.

Kommenter artiklen
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.093