23948sdkhjf

Hotline døgnet rundt

24/7-365-ordning i godt to år.

Energiselskabet OK har i mere end to år haft en ordning, der sikrer, at vognmænd kan komme i kontakt med selskabet døgnet rundt.

Tiltaget skal ses som et led i at være bredt til stede og tilgængelig, når der opstår et akut behov, lyder det fra OK. Selskabet tilbyder sine kunder en såkaldt 24/7-ordning, så kunderne kan få hjælp udenfor normal arbejdstid, 365 dage om året.

- Vagtordningen i Marked Transport er skabt for at kunne assistere vognmandskunder, som af den ene eller anden grund har problemer med tankning. Det betyder, at vognmandskunder ikke strander midt om natten. Vi kan stort set altid hjælpe dem videre, siger Henrik Dehn, markedschef i OK.

Fjernåbning af stander

Måden, OK hjælper vognmandsvirksomhederne videre fra en Truck Diesel-station i de sene nattetimer, kan eksempelvis være i form af fjernåbning af standeren på det specifikke anlæg.

Henrik Dehn fortæller, at mantraet - at OK altid er lige i nærheden - også skal opfattes som telefonisk kontakt.

- Vi har mulighed for at åbne en stander via vores PC hjemmefra, hvis man af den ene eller anden grund ikke kan få det til virke derude. Og vi kan lave en såkaldt SMS-tankning. Det er ret unikt, og vi oplever også, at kunderne er meget taknemmelige.

OK deltager på Transport 2017 i Herning.

Artiklen er en del af temaet Vognmænd.

Kommenter artiklen
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.11