23948sdkhjf

Satser stort på tilgængelighed

Hos OK har man i mere end to år haft en ordning, der sikrer, at vognmandsvirksomheder kan komme i kontakt med OK døgnet rundt. Tiltaget skal ses som et led i at være bredt til stede og tilgængelig, når der opstår et akut behov, lyder det fra OK.

For en vognmandsvirksomhed kan det have betydelige konsekvenser, hvis man ikke kan tanke, når man skal, ligesom det er alt andet end sjovt, hvis hjemmetanken løber tør. Derfor tilbyder OK sine kunder en såkaldt 24/7-ordning, der betyder, at kunderne kan få hjælp udenfor normal arbejdstid, 365 dage om året, oplyser selskabet i en meddelelse til branchen.
 
»Vagtordningen i Marked Transport er skabt for at kunne assistere vognmandskunder, som af den ene eller anden grund har problemer med tankning. Det betyder, at vognmandskunder ikke strander midt om natten. Vi kan stort set altid hjælpe dem videre,« siger Henrik Dehn, markedschef i OK.
 
Fjernåbning af stander


Måden, OK hjælper vognmandsvirksomhederne videre fra en Truck Diesel-station i de sene nattetimer, kan fx være i form af fjernåbning af standeren på det specifikke anlæg. Henrik Dehn fortæller, at mantraet om, at 'OK altid er lige i nærheden' derfor også skal opfattes som telefonisk kontakt.
 
»Vi har mulighed for at åbne en stander via vores PC hjemmefra, hvis man af den ene eller anden grund ikke kan få det til virke derude. Og vi kan lave en såkaldt SMS-tankning. Det er ret unikt, og vi oplever også, at kunderne er meget taknemmelige,« siger Henrik Dehn.

Kommenter artiklen
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.063