23948sdkhjf

- Det er sgu også synd

Nåh, for Søren.Jamen så afventer vi da lige, at IKEA får set programmet, så de kan tage stilling til det og overveje, om der foregår noget, de måske ikke synes er etisk forsvarligt.


Der er jo heller ikke nogen grund til at gå ud i sin egen varemodtagelse og se hvilke typer biler, der kører godset. Det er jo alt for bøvlet og besværligt.

Det er sgu også synd for IKEA, og det mener jeg, de har jo bare gjort ligesom alle andre, og som vi også selv gør.
Vi, som er imod den udnyttelse af cabotage, der foregår, vi bruger den jo selv. F.eks, når vi handler ind. Hvor mange af de varer, du putter i kurven, tror du ikke har været på en bil, der arbejder under samme forhold som dem hos IKEA? Nej, vel. Same shit everywhere.

Så det handler om, at vi grundlæggende beslutter, at det her vil vi ikke og så i øvrigt følger intentionen omkring cabotagereglerne.

Min personlige mening?
Efterhånden tror jeg, at vi kæmper en håbløs kamp. Vi vil jo alle have tingene billigt, og der var jo også for nyligt en udsendelse med et dansk og et polsk håndværkersjak, har ikke selv set den, men mig bekendt vandt polakkerne på både kvalitet, service og pris. Så måske vi bare skal læne os tilbage og nyde turen.

Og nu ender det jo nok med, at vi hælder 3 - 5 milliarder i PostNord. Så har vi da et dansk transportselskab tilbage, vi kan være stolte af- De kan såmænd nok også konkurrere med østeuropæerne, bare statskassen er stor nok.

Jens-Ole Larsen
Dalsvinget 22
4200 Slagelse

Kommenter artiklen
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.093