15. december 2017 - 12:30

App linkNu på Google Play

Vognmanden

Mere brugervenlig kundeservice

15. december 2017 - 12:30

I de kommende uger drejer DTL – Danske Vognmænd startnøglen til organisationens nye selvbetjeningsløsning Mit DTL.

 

Mit DTL er en ny side under DTL’s hjemmeside, der er direkte forbundet med DTL’s medlemssystem og bogholderi.

DTL oplyser, at medlemmerne ser frem til mindre administrativt besvær, færre postgange og et hurtigere opdateret overblik over deres egne medlemsoplysninger.

 

Mit DTL introduceres dermed som ”en overskuelig, brugervenlig løsning, der vil gøre det meget lettere, når du som medlem i fremtiden med nogle få klik bl.a. kan tilmelde dig arrangementer og kurser, redigere i dine medlemsoplysninger, ansættelser og udvalgsposter, foretage betalinger over nettet og meget mere.”

 

Medlemmer af DTL logger ind med deres e-mailadresse eller medlemsnummer samt en adgangskode, som de selv kan ændre.

På Mit DTL kan medlemmerne blandt andet se og ændre deres stamoplysninger, foretage deres årlige indberetning af lønsum, tilmelde sig kurser og arrangementer, betale fakturaer, tilmelde sig elektroniske udsendelser fra DTL og oprette passwords til medlemmernes ansatte.

Læst i alt:

6 gange

Læses i øjeblikket af:

1

Til forsiden

Giv os din kommentar på ovenstående artikel:

Denne artikel er låst. Ønsker du adgang til låste artikler klik her for at købe et abonnement

 

 

Kundeservice

Danske Transport Medier APS
Adelgade 85A, 1. sal
8660 Skanderborg
Tlf: +45 70 250 350
CVR: 19999181

Afstemning

{%binding poll.title%}

{%Binding option.title%} - {%if option.number_of_votes%}{%binding (option.number_of_votes * 100.0 / totalVotes).ToInt%}%{%else%}0%{%endif%}

{%binding totalVotes%} stemmer i alt

Tidligere afstemninger